Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksPortalLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Regulamin forum

Go down 
AutorWiadomość
Dania
Pijaczysko
Dania


l l : 0
Wiek : 35
Skąd : Katowice
Liczba postów : 56
Join date : 10/02/2012

Regulamin forum                  Empty
PisanieTemat: Regulamin forum    Regulamin forum                  EmptySob Lut 11, 2012 12:04 am

1. Forum to zabawa, nie mylić z prawdziwym życiem!
2. Wyraża się uprzejmą prośbę o nie odbijanie sobie w rozgrywkach bólów rzeczywistości związanych z innymi użytkownikami.
3. Funkcyjny nie jest bogiem, nie należy mu się kłaniać i się go bać - my tu tylko sprzątamy i przytulamy jak trzeba.
4. Tolerancja jest podstawą. Wszyscy jesteśmy ludźmi, mamy swoje życie inne niż to forum i należy to uszanować.
5. Na forum należy się rejestrować pod nazwą państwa w języku polskim. Po rejestracji należy podpisać regulamin i napisać kartę postaci. Na KP macie dwa tygodnie czasu.
6. Preferujemy pogłębianie charakterów i jesteśmy otwarci na FC pod warunkiem, że całość jest logiczna, ma ręce i nogi.
7. Dozwolone są multikonta z zastrzeżeniem, że można mieć ich nie więcej niż jedno. Nie można mieć dwóch postaci oficjalnych.
8. Mogą być również postacie wspólne z zastrzeżeniem, że można mieć tylko jedną taką postać (oprócz dwóch własnych) i owa postać może mieć maksymalnie dwóch użytkowników. Fakt ten należy zgłosić administracji i zapisać w polu "multikonta" w swoim profilu.
9. Uprasza się o stosowanie reguł ortografii i interpunkcji języka polskiego. Twoje posty świadczą o tobie, wiec staraj się je pisać poprawnie językowo i merytorycznie.
10. Dialogi zaczynamy enterem i od myślników (bez pogrubienia), myśli piszemy pochyłą czcionką a treści +18 kolorem zbliżonym do tła. Pozostałe kolory są zarezerwowane dla funkcyjnych.
11. Post musi się składać z minimum pięciu zdań.
12. Przekleństwa i obraźliwe zwroty są dozwolone jedynie w rozgrywkach i kierowane do postaci, a nie do użytkownika.
13. Rozgrywki ustalamy w dziale "umówmy się na rozgrywkę". Jedną postacią można grać maksymalnie w trzech rozgrywkach równocześnie.
14. Pisanie fabuły na cb jest dozwolone, jednak nie jest to miejsce do tego przeznaczone. W założeniu jest to narzędzie szybkiej komunikacji użytkowników oraz luźnych rozmów między nimi. Proszę to wziąć pod uwagę, bowiem jeśli administracja dostrzeże, że piszecie fabułę tylko na cb, a postów ni chomika nie widać, to polecą ostrzeżenia. W ekstremalnych przypadkach administracja może całkowicie zakazać fabuły na cb, a jeśli to nie zadziała, to całkowicie go wyłączyć.
15. Kończąc rozgrywkę w danym temacie piszemy "zt / z tematu".
16. Każdy dział ma swój regulamin zawierający spostrzeżenia odnośnie treści dla niego specyficznych w związku z czym uprasza się o przeczytanie tegoż regulaminu zanim założy się nowy temat albo/i pobiegnie z pytaniem do funkcyjnego.
17. Avatar powinien być w wymiarze 250px szerokosci i 400px dlugości.
18. Po upływie miesiąca nieusprawiedliwionej nieobecności usuwamy konto.
19. Postaci miast są dozwolone jeżeli mają/miały autonomię bądź walczą o nią. Preferujemy jednak państwa.
20. Nie zezwalamy na pisanie treści +18 na cb. Jest do tego przeznaczone odpowiednie forum, z własnym regulaminem. Z nim prosimy o zapoznanie się przed rozpoczęciem pisania.
21. Administracja podlega regulaminowi.
22. Regulamin może ulec zmianie.

Jeśli dotarłeś aż tutaj, napisz pod kartą postaci, że Polska zostanie Mistrzem Europy w piłce nożnej!
Wszelkie spostrzeżenia mile widziane
Smacznego!
Powrót do góry Go down
 
Regulamin forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin Chatboxa
» Lista odpowiedzialnych za forum

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Informacje :: Regulamin-
Skocz do: